Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с охладителна система, алфа156 1.9 жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с охладителна система, алфа156 1.9 жтд

    Здравейте колеги, проблема е следния : до четвъртък миналата седмица всичко беше на ред, в петък сутрин паля колицата и за няма и 3 км водата на 110 градуса...... Оказа се че водата не циркулира през големия кръг, веднага смених термостат и водна помпа но без ефект ;( закарах я на " майстор" и казаха издухана гарнитура, ок шлаифане напасване клапани и...... Същата работа, в сервиза уж всичко беше наред но по път околовръстното пак загря а радиатора беле умрял от студ, моля посъветвайте ме къде да търся проблема, в този сервиз няма да се върна за нищо на света !!!

  • #2
    Може да е спукана главата. Трябва да се направи проверка за изгорели газове в охладителната система.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Колега казаха че главата е "снимана" и шлайфана (това поне го видях) била наред....

      Comment


      • #4
        Ако допуснем, че термостатът е наред, вероятно проблемът се дължи на наличието на газова възглавница в системата.
        А тя се дължи или на недобро обезвъздушаване или на пробив между работния обем и охладителната система.
        Мисля, че най-правилното, което трябва да се направи за момента е да се тества системата за пробив. Или чрез надуване или с помощта на реагент за изгорели газове.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          проверихте ли всички маркучи да няма запушени

          как така радиатора ще е студен при такава температура, ако е запушено тънкото маркуче дето отива към разширителния съд, тогава в термостата остава въздушна възглавница и не отваря навреме

          отделно, как за 3 мин стига 110 градуса, имаш ли подгрев на антифриза

          пс може би най-правилното решение е да отидеш в някой от форумните сереизи, там със сигурност ще стане ясно какво и има
          Last edited by mirchozo; d.m.y г., 18:18.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
            проверихте ли всички маркучи да няма запушени

            как така радиатора ще е студен при такава температура, ако е запушено тънкото маркуче дето отива към разширителния съд, тогава в термостата остава въздушна възглавница и не отваря навреме

            отделно, как за 3 мин стига 110 градуса, имаш ли подгрев на антифриза

            пс може би най-правилното решение е да отидеш в някой от форумните сереизи, там със сигурност ще стане ясно какво и има

            Залагам и аз на запушен маркуч,случвало ми се е на друга кола,същата работа която описваш е.Лошото е,че са те одрусали мн пара.

            Comment


            • #7
              Предлагам на колегата да опипа маркуча от термостата до радиатора за някой термостат от рено.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                Предлагам на колегата да опипа маркуча от термостата до радиатора за някой термостат от рено.
                Ххахахах,аз мислех да го пробвам тоя номер,често го правят на италианците.По темата,след смяната на моя термостат,не я бях обезвъздушил добре и грееше,както и радиатора беше студен,така,че и от това може да се получава проблема със студения радиатор.Пусни регулярно от пробката отгоре на радиатора!
                alfa 159 1,8 mpi/lpg

                Comment


                • #9
                  Колеги, сега колата е в друг сервиз и шефа каза че някакви тънки тръбички били тотално запушени и за това не можело да се обезвъздуши системата, отделно че на таблото показва 40 градуса в повече от реалната...... Датчика е нов, взех комплекта бензиномер, часовник и t на охлаждащата течност.Утре вечер колата би трябвало да е готова, ще споделя за резултата , дано е положителен

                  ---------- Post added at 22:07 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

                  Първоначално публикувано от _br4vo_ Покажи съобщение
                  Залагам и аз на запушен маркуч,случвало ми се е на друга кола,същата работа която описваш е.Лошото е,че са те одрусали мн пара.
                  Труда + шлайфане на глава + 1 подгревна свещ ( счупена от тях) + гарнитури+ антифриз 556 лв... Излезна ми по скъпо от двигател втора употреба, а след разкритията за грешните показания на Т на охлаждащата течност имам чувството че яко ме преебаха и шлайфа е излишен

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от nexs7910 Покажи съобщение
                    Колеги, сега колата е в друг сервиз и шефа каза че някакви тънки тръбички били тотално запушени и за това не можело да се обезвъздуши системата, отделно че на таблото показва 40 градуса в повече от реалната...... Датчика е нов, взех комплекта бензиномер, часовник и t на охлаждащата течност.Утре вечер колата би трябвало да е готова, ще споделя за резултата , дано е положителен

                    ---------- Post added at 22:07 ---------- Previous post was at 22:00 ----------



                    Труда + шлайфане на глава + 1 подгревна свещ ( счупена от тях) + гарнитури+ антифриз 556 лв... Излезна ми по скъпо от двигател втора употреба, а след разкритията за грешните показания на Т на охлаждащата течност имам чувството че яко ме преебаха и шлайфа е излишен

                    Хубаво е да се знаят доверените сервизи и феновете разбиращи от нашите каляски,щото гледаш кво се получава.

                    Comment


                    • #11
                      Просто са те отупали, както правят доста "сервизи". Поне да ти бяха оправили и проблема. Шлайфането, можеше да се разминеш и без него, но ако ще си караш колата занапред не е чак толкова зле, просто си изпреварил появата на един проблем в близко бъдеще. Дано само да са направили всичко както си трябва.
                      Маркучето за обезвъздушаване си го проверявай при всяко вдигане на капака, при рязко стискане на някой от дебелите маркучи в разширителния съд трябва да се появи струйка от тънкото маркуче.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #12
                        Колеги, радвам се да се похваля, проблема е решен след здрава промивка на всичко през което минава вода и е достъпно без сваляне на глава отново..... Благодаря на отзовалите се !!!

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nexs7910 Покажи съобщение
                          Колеги, радвам се да се похваля, проблема е решен след здрава промивка на всичко през което минава вода и е достъпно без сваляне на глава отново..... Благодаря на отзовалите се !!!
                          Свалянето на глава не е било необходимо изобщо,покрай теб намразих майстора където ти е шлайфал главата без да го познавам.Все едно,важното е,че си оправил колата.Другия път пиши по-рано.

                          пс:не знам дали не е против правилата,но ако не е кажи кой е този сервиз да го избягваме.

                          Comment


                          • #14
                            Колега като гледам си от Пловдив, нямаш шанс да попаднеш на този.... Няма да казвам кой е сервиза ( не знам дали не е против правилата) но се намира на Пушкин и околовръстното в София

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от nexs7910 Покажи съобщение
                              Колега като гледам си от Пловдив, нямаш шанс да попаднеш на този.... Няма да казвам кой е сервиза ( не знам дали не е против правилата) но се намира на Пушкин и околовръстното в София
                              не е против правилата кажи му точния адрес за да знаят колегите КЪДЕ НЕ ТРЯБВА ДА ХОДЯТ
                              156 2.4JTD 136+ PS

                              Comment

                              Working...
                              X